Avui dimarts en la segona jornada de 4YFN hem pogut
descobrir al Growth Pitching Point els nous reptes que s’han plantejat i han
tirat endavant els diferents creadors de startups com per exemple una app creada
per Liveroom que et situa in situ objectes abans de comprar utilitzant la
realitat virtual i la realitat augmentada o Frizbit que és una eina
d'automatització de màrqueting utilitzant les notificacions d'inserció de l’explorador.
ESADE també ha
volgut formar part d’aquesta edició traslladant el seu campus i viure així tot
un seguit d’experiències d’aprenentatge tals com taules rodones plantejant com
a aconseguir ser un emprenedor en el sector Mobile parlar de computació
cognitiva i com canvia l’educació amb la transformació digital, entre altres.
Hu:toma amb un marketplace que crea, monetitza i fomenta
l'aprenentatge mitjançant chatbots va sortir premiada en la categoria de IoT
(Internet of Things). Un bot es un software d’intel·ligència artificial dissenyat
per a realitzar una sèrie de tasques pel seu compte i sense l’ajuda del ser humà
com per exemple realitzar una reserva en un restaurant.