Aquest dimarts 5 de febrer ha tingut lloc la jornada
professional de referencia del negoci de la moda a Espanya, Barcelona Fashion
Summit al Teatre Nacional de Catalunya (TNC), en la seva setena edició.
Sota el lema Fashion Any 0: Claus per reinventar el
negoci de la moda, el fòrum reuneix cada any als principals executius del
sector al voltant d’un programa de ponències i taules rodones en les que
participen ponents de primer nivell a l’industria.
Organitzat per Modaes.es en el marc de 080 Barcelona
Fashion, Barcelona Fashion Summit aborda a principis de cada any aspectes de
gran rellevància per les empreses de moda, i es converteix així en un espai per
i per als líders del negoci de la moda.
La passada edició va batre records amb més de 850
assistents. El públic, format especialment per executius del sector d’Espanya i
d’altres països, també té al Barcelona Fashion Summit un espai idoni pel
networking qualitatiu amb altres professionals i experts del sector de la moda.
Ponència d’obertura ha
estat a càrrec de Chiqui Calleja,Larrumba
‘Què pot aprendre la
moda de la tecnologia’amb Marc Soler, 21 Buttons.
La moda, amb visió
d’‘outsider’ amb Daniel Muñoz, Desigual; Andrés López, Pepe Jeans; José María
Ruíz, Gocco; Maite Aranzábal, Adolfo Domínguez; Francisco Ambrós, Deloitte.
‘Lliçons de la indústria
del motor’ amb Cristiana Zito, DDB
Ponència ‘Els reptes de
la distribució de moda’ amb Dimas Gimeno
Innovació en moda amb
Elena Carasso, Mango; Bernardo Blanco,Yshey; Carolina de la Calzada, Tous; Inés
Arroyo, Laagam; Ignacio de Pinedo, Isdi
Ponència ‘Com els disruptors
digitals canvien el joc’ amb Arun Arora, Mckinsey.
Tornar a enamorar al
consumidor amb Agatha Ruiz de la Prada, Ignacio Sierra,Tendam; Domingos
Esteves,C&A; Borja Vázquez, Scalpers; Javier Vello,EY
La conferència de
clausura l’ha realitzat Alfred Vernis, Inditex