El president del Gremi d'Hotels de Barcelona, Jordi Clos,
i el tinent d'alcaldia d'Empresa, Cultura i Innovació de l'Ajuntament de
Barcelona, Jaume Collboni, han presentat avui la setena edició de la Setmana de
les Terrasses de Barcelona. L'acte, que s'ha celebrat a la terrassa de l'Hotel
The One Barcelona, s’ha obert amb l’actuació de Monique Makon, participant de
la primera edició de BCN Music Lobbiers, una iniciativa del Gremi d’Hotels de
Barcelona i l’Ajuntament que comparteix l’objectiu de la Setmana de les
Terrasses de recolzar a artistes emergents de la ciutat.
Aquesta nova edició de la Setmana de les Terrasses dels
Hotels de Barcelona, que té com a objectiu una vegada més posar a disposició
dels ciutadans els seus privilegiats espais, comptarà aquest any amb la major
participació d'hotels fins al moment. Del 2 al 11 de juny, un total de 74
establiments de la ciutat organitzen 270 activitats singulars en les seves
terrasses.
Cadascun dels hotels ofereix una proposta única i
singular en la seva terrassa, que pot ser cultural, d'oci, musical, familiar,
lúdica o gastronòmica.
Amb l'objectiu de donar a conèixer els seus singulars i
privilegiats espais als ciutadans, els hotels organitzen activitats originals i
diverses: maridatges de vins, música en directe, classes de ioga, degustacions
de còctels, sessions de massatge o les clàssiques exhibicions de natació
sincronitzada a l'Hotel Ohla Barcelona o el showcooking de Nandu Jubany i David
Romero a l'Hotel Majestic.
A la incorporació de noves terrasses, vuit més que l'any
passat, se sumen activitats originals i innovadores com el taller de barberia
per “barbuts” by The Barber Shop (Hotel Midmost), l'espectacle de microteatre
amb Momentarius (Gallery Hotel), el viatge fins a les cultures precolombines de
l'Hotel Claris, la sessió de pilates a la privilegiada terrassa de l'Hotel
Hilton Diagonal, la masterclass de Rock&Roll a la terrassa Urban Club del
Expo Hotel o el descobriment de la carta astral a l'hotel The One Barcelona.