Consulta les nostres NOTICIES més RELLEVANTS sobre l' Actualitat de Barcelona

dimarts, 5 de febrer del 2019

BARCELONA FASHION SUMMIT 2019



Aquest dimarts 5 de febrer ha tingut lloc la jornada professional de referencia del negoci de la moda a Espanya, Barcelona Fashion Summit al Teatre Nacional de Catalunya (TNC), en la seva setena edició.

Sota el lema Fashion Any 0: Claus per reinventar el negoci de la moda, el fòrum reuneix cada any als principals executius del sector al voltant d’un programa de ponències i taules rodones en les que participen ponents de primer nivell a l’industria.

Organitzat per Modaes.es en el marc de 080 Barcelona Fashion, Barcelona Fashion Summit aborda a principis de cada any aspectes de gran rellevància per les empreses de moda, i es converteix així en un espai per i per als líders del negoci de la moda.

La passada edició va batre records amb més de 850 assistents. El públic, format especialment per executius del sector d’Espanya i d’altres països, també té al Barcelona Fashion Summit un espai idoni pel networking qualitatiu amb altres professionals i experts del sector de la moda.

Ponència d’obertura ha estat a càrrec de Chiqui Calleja,Larrumba
‘Què pot aprendre la moda de la tecnologia’amb Marc Soler, 21 Buttons.
La moda, amb visió d’‘outsider’ amb Daniel Muñoz, Desigual; Andrés López, Pepe Jeans; José María Ruíz, Gocco; Maite Aranzábal, Adolfo Domínguez; Francisco Ambrós, Deloitte.
‘Lliçons de la indústria del motor’ amb Cristiana Zito, DDB
Ponència ‘Els reptes de la distribució de moda’ amb Dimas Gimeno
Innovació en moda amb Elena Carasso, Mango; Bernardo Blanco,Yshey; Carolina de la Calzada, Tous; Inés Arroyo, Laagam; Ignacio de Pinedo, Isdi
Ponència ‘Com els disruptors digitals canvien el joc’ amb Arun Arora, Mckinsey.
Tornar a enamorar al consumidor amb Agatha Ruiz de la Prada, Ignacio Sierra,Tendam; Domingos Esteves,C&A; Borja Vázquez, Scalpers; Javier Vello,EY
La conferència de clausura l’ha realitzat Alfred Vernis, Inditex