Consulta les nostres NOTICIES més RELLEVANTS sobre l' Actualitat de Barcelona

dimecres, 9 de desembre del 2015

SUPERPRESTIGI DIRT TRACK 2015


El Museu Olímpic i de l’Esport ha estat l’escenari per presentar la tercera edició del Superprestigi Dirt Track que se celebrarà el 12 de desembre al Palau Sant Jordi de Barcelona.

A l’acte hi ha assistit la Comissionada d’Esports de l’Ajuntament de Barcelona, Marta Carranza i Jaume Alguersuari, president de RPM Racing.

La prova, que reuneix fins a 8 campions del món de diverses disciplines del motociclisme, incloent a Marc Márquez, comptarà amb dos novetats significatives avançades per Jordi Castells, Director Esportiu de RPM Racing: l’extensió en 4 voltes de la cursa de la Superfinal, que passa de 12 a 16 voltes, i la celebració d’un concurs d’estil de derrapatges, que protagonitzaran el japonès Masatoshi Ohmori, el catalàJaume Gaya i l’americà Brad Baker.

Marta Carranza ha destacat el fort vincle entre la seu de la presentació amb l’esperit olímpic i esportiu de la ciutat de Barcelona, “que ja va viure als anys 80 les primeres competicions de dirt track. Avui es un plaer poder comptar amb un esdeveniment d’aquesta dimensió i que les millors estrelles del motociclisme, i molts pilots de casa, es reuneixin sota el sostre del Palau Sant Jordi oferint una proba esportiva d’allò més singular”.

Jaume Alguersuari ha insistit en la“importància del nivell dels pilots que avui participen en aquesta prova. Sense vosaltres seria impossible aconseguir-ho. Avui em sento molt orgullós de viure aquesta tercera edició amb una reconeguda difusió nacional i internacional”. A més, el president de RPM Racing ha demanat un fort aplaudiment pel pilot Kenny Noyes, que s’està recuperant d’un accident patit en competició, i que ha estat present al podi de les dues edicions anteriors.

El campió americà del campionat AMA Pro Flat Track,Jared Mees, segon classificat a la segona edició de Superprestigi Dirt Track, està especialment motivat:“Aquest any tot just hem tancat la temporada de competició, i em sento molt més preparat. El fet de que la cursa sigui 4 voltes més llarga em beneficia. Ahir vaig realitzar els meus primers entrenaments i els resultats van ser molt positius”.

Per Brad Baker, guanyador de la primera edició del Superprestigi Dirt Track, el rival a batre és Marc Márquez:“l’any passat, per culpa del meu accident vaig haver de veure la curses des de la graderia, però això em va permetre observar molt be Marc Márquez. Es increïble com roda. Jo tinc un estil molt agressiu , i això em beneficia davant d’altres estils com per exemple el d’en Jared (Mees). Porto dues setmanes a Barcelona ajudant a en Kenny Noyes amb els test del Rancho Canudas”.

Toni Elías viurà la seva segona experiència al Superprestigio Dirt Track: “Aquest any ho estic vivint d’una altre manera ja que he participat al Superprestigio de Las Vegas i a més estic afinant molt la moto. M’omple de satisfacció veure com la disciplina del dirt track s’està guanyant el suport de l’afició. Faré un gran esforç per procurar ser a la Superfinal”.

El pilot Jordi Torres ha estat present en totes les edicions: “Crec que el dirt track aporta moltes coses als pilots de velocitat. El cos a cos i el saber controlar la moto sense el fre del davant son algunes d’elles. Es una prova que em fa feliç, l’ambient als boxes es fantàstic i l’experiència de tenir al públic tan a prop és única”.